biuro@xanderdiesel.pl  |  mapa stron

Regeneracja wtryskiwaczy dwusprężynowych

W latach 90-tych zeszłego wieku pojawiła się nowa konstrukcja wtryskiwaczy - wtryskiwacze dwusprężynowe. Wtryskiwacze takie posiadają dwa ciśnienia otwarcia - dzięki temu są w stanie rozpylić paliwo znacznie lepiej od starszych konstrukcji.

Naprawa wtryskiwaczy dwusprężynowych polega przede wszystkim na gruntownym czyszczeniu oraz regulacji ciśnień otwarcia. Czyszczenie wtryskiwaczy odbywa się w myjce ultradźwiękowej w specjalnym płynie, dzięki czemu usuwa się maksylane ilości nagarów. Regulacja drugiego stopnia ciśnienia wymaga specjalnego oprzyrządowania - w firmie Xander Diesel wykorzystujemy do tego celu urządzenie BOSCH EPS-200A. W przypadku uszkodzenia rozpylacza nie ma możliwości jego regeneracji - zużyte trzeba wymienić na nowe. W razie takiej potrzeby sugerujemy stosowanie oryginalnych rozpylaczy - tańsze zamienniki nie zawsze właściwie spełniają swoje zadanie.

W wielu modelach samochodów wyposażonych we wtryskiwacze dwusprężynowe na jednym z cylindrów zastosowany jest wtryskiwacz z czujnikiem ruchu iglicy - przekazuje on sygnały do sterownika, poprawiając zmianę kąta wyprzedzenia wtrysku. W przypadku uszkodzenia tego czujnika nie ma możliwości jego naprawy, w związku z czym trzeba wymienić cały wtryskiwacz.

Copyright by XanderDiesel.pl (c) 2013 Wszelkie prawa zastrzeżone
O nas | Usługi | Cenniki | Pytania | Kontakt | biuro@xanderdiesel.pl